Sunday, December 6, 2009

Nevada ja Torremolinos

Nevada on huvitav hostel keset Fuengirolat rongitänava ääres. Siin on muide kaks peatänavat läbi linna, kohalikud nimetavad neid rongitänav (Avenida Jesus Cautivo) ja bussitänav (Avenida De Los Boliches). Nevada kahe tärni hostelis elab hetkel palju soomekeelset rahvast, mõned inglased, üks prantslane ja üks eestlane.Soomlased vaatavad all fuajees presidendi vastuvõttu telekast. Kahjuks pole toas algselt lubatud internetti ja nii ma siis käin all fuajees netis. Enamasti mängib telekas CNN, sest inglise vanahärra on telehoolik ja vaatab hommikust õhtuni fuajee diivanil telekat ja limpsib konjakit. Ta jalutas ükspäev isegi "kogemata" puldiga minema, et soomlased ei saaks oma kanalit panna :) Mina olen kahekohalises toas, sest ühesed olid juba välja jaotatud kui ma siia jõudsin oma otsingutega. Köök asub solariumis ehk katuseterrassil. Paned paja tulele ja ise võtad samal ajal päikest. Mugavused, mida ma pole veel kasutanud aga ehk homme tuleb tuju. Teenindus on soome-eesti-inglise keelne. Julgen kohta soovitada neile külastajatele, kes ei vaja suuri mugavusi ;)



Käisime täna Margusega Torremolinoses. Seal on väga tore mereäärne promenaad, hubasem kui Fuengirolas. Tutvusin linnaga, et kolmapäeval tagasi minna ja õiged tänavad leida, kus kinnisvarafirmasid otsida. Praegu on pühad ja esmaspäev-teisipäev enamus kohalikke kohti suletud. Tuleb paar päeva puhata :) Loodan, et ilm alt ei vea ja saan tiba päikest võtta!

1 comment:

  1. Torremolinos ja Benidorm on väääga lahedad linnakesed. Ja kui veidigi hooaeg satub olema, siis on mõlemas ikka paksult turiste.

    ReplyDelete