Saturday, December 5, 2009

Jõudsin kohale

Hola!
nüüd siis olen kohal :)
Sõit läks enamvähem hästi, õnnetusi ei olnud ja minu väike auto mängis ainult ühe korra Nica lähistel siga (ei pannud esimest käiku sisse). Oli lahe pealelõuna Cannes´s Citroeni esindust otsides. Kui leidsime, siis pandi see just kinni :) Õnneks auto paranes iseenesest peale seda (mingi it-mehe fenomen vist)! Viis päeva läks sõidu peale. Viinis, Monacos ja Barcelonas jõudsime ka ringi käia mõned tunnid. Monaco on superkoht. Kui rikkaks saan, siis sinna ma kolin punkt
Aga senikaua ...
Olen hetkel Fuengirolas ühes soome-eesti hostelis. Pisike ta on aga enamvähem odav. u 20 kinnisvarafirmat olen läbi jooksund ja andmed andnud, et kui midagi silma hakkab siis võtavad ühendust. Täna käisin kahte kohta vaatamas ja Esteponas käisin ka ühte kohta vaatamas aga need pole ikka päris need õiged.
Nüüd tulevad siin igasugu pühad peale. Kuni kolmapäevani on kõik kohad kinni ja passin niisama telekat ja taevast (muide hosteli köök on katusel lageda taeva all päevitustoolide kõrval :P). Ilm on ok, päeval u 20-25 kraadi aga tuuline.
Üleeile oli mast ikka täitsa maas ja nii suur igatsus Kata järgi, et hakka või kohe tagasi sõitma. On ikka keeruline küll üksi olla. Väga tahaks juba tuttavaid nägusid näha :)



No comments:

Post a Comment