Saturday, December 19, 2009

Baas

Ma arvan, et siin on pàevad lùhemad kui Eestis. Aeg kaob kàest! Alles ma kolisin Nevadasse kui juba kolisin vàlja. Ma olen siin juba rohkem kui kaks nàdalat olnud.
Viimastel pàevadel olen kohtunud huvitavate (muig) inimestega, nàinud mitmeid kortereid, millest ùks làks loosi ja paari toredat baari peaaegu heas asukohas.

Nùùd on siis olemas baas - korter Benalmadenas Arroyo de la Miel' l majas nimega Agata. Kunagi oli seal hotell aga siis otsustati apartid maha mùùa. Nùùd on kòik eraomand ja omanikud moodustanud ùhistu. Sellegipoolest on sàilinud suur fuajee ja onu, kes laua taga istub ja Hola! hùùab iga kord kui mòòda làhed, mis siis, et see juhtub 10 korda pàevas. Vàga viisakas, eks? Nimi on tal Angel :)

Korter on pisike - yks tuba, kòòk, vannituba ja ròdu. Ametlikult asun 5 korrusel aga arvestades lifti starti alt fuajeest (-1 korrus), siis kokku teeb see 7 korruse. Vaade on Benalmadena linnale ja osaliselt ka merele. Pàikest, kui seda juhtub olema, saab ròdul vòtta u 14 ajal. Mulle sobib hàsti, et hommikul rahulikult pàiksepaisteta magada saab :) All on vàga lahe suur aed vaatega merele ja 4 suurt basseini, mida praegu vist kùll keegi ei kasuta.

Asukoht on korteril vàga hea - alla mere ààrde on natuke maad kòmpida aga keskusesse on 100 meetrit, kòrval on vàga kaunis Paloma Park. Park nagu park ikka puude ja teekeste ja lillekeste ja pòòsakestega aga lisaks on seal terve koloonia kanu ja kukki ning paabulinnud. Kohalikel hulkuritel on kanalihast ja munadest tòenàoliselt juba kòrini.

Ùks vàga suur miinus on ka korteril. Seal pole internetti :(  Ma olin Nevadas juba àra harjunud, et saan iga kell maailmaga suhelda. Siin on see probleem. Olen praegu ùle tee internetipunktis, kus 1 tund maksab 1 eur. Asjad saab aetud aga nagu nàha, siis à, ò ja ù on kuju muutnud ja pilte ei saa ka lisada hetkel.

Kaks kohvikut, mis hetkel silma jàànud asuvad samas ligiduses. Ùks neist on ametlikult sandwich bar, kus kangete jookide mùùgi luba pole. Selle eest on ta nunnu ja kollane ja peaaegu ok hinnaga. Teine on pub`i nimega Scotch Corner. Hiiglaslik terrass on kahtlemata plusside poolel kuid asukoht ja sisustus on miinused - vajab iluremonti. Ja ma pole kindel, et pub`i see asi on, mida ma ikka teha tahan. Palju purjus inimesi ... mnjah

Kohalike uudistega on pahasti, pole jòudnud lehti lugeda, vabandan! Jàrgmisel raporteeringul annan teada, mis siin maanurgas aktuaalne on. Ah jaa - ilm on kohutav. Ausòna. Kùlm ja eile kallas nagu oavarrest aga kole talv peaks paari pàeva pàrast minevik olema ja saabub ilus talv - ma loodan.

Tervitused ja grandes abrazos kòigile!

PS! Kùll meie keeles on ikka palju tàpitàhti

1 comment:

  1. Mul siis eelviimane tööpäev ja mis siis et seal sajab ja siin on paks valge lumi, ikka pakin mõttes juba asju.

    ReplyDelete