Wednesday, December 9, 2009

"Baar"

Täna sain lõpuks peale kolme edukat kohvikuruumide vaatamist tünga. Nad uskusid, et saavad koti pähe tõmmata! Ja oleks saanud, kui ma oleks eile sündinud. Niisiis käisin ühte kohta vaatamas, mida soovitas eelmisel nädalal külastatud kinnisvarafirmast laua taga istunud Mary, kelle väga hea sõbranna Ana rent only´ga tegeleb. Lubas helistada ja aja kokku leppida Ana´ga. Tegigi seda. Kui Ana täna kokkulepitud ajal (kell 12) ei ilmunud, siis helistasin ja Mary vabandas, et tal päevad ja kellaajad sassis. Leppisime kella 19 uue kohtumise kokku. Kell 19 läksin teise linna otsa ja sain kokku väga kena naisterahvaga, kes ei suutnud minutitki vait olla. Hakkasime Miramari poole jalutama (piirkond, mis jääb linna keskusest välja). Ana kiitis nii mis jaksas seda kanti. Olin viisakas ja ei ölnud, et tean küll, et seal rahvas üldse ei liigu. Lihtsalt elurajoon ja läheb vaja päris palju promo, et seal midagi välja tuleks! Kohale ilmusid ka Puma dressis ja klotseriga omanik ning tema sõber, kes oli tõlgi eest. Sisse astudes tuli välja, et see "baar" on kontoriruum! Mittemingeid litsentse pole, sisustust pole jne. Litsentidega võib aastaid minna! Kuna elektrit ka ei olnud, siis led lambi valgel seal pimedas kolasime ja vaatasime neid riiuleid, kaustikuid ja rahalugemismasinaid. Ma olin ikka jube tige ja ma arvan, et nad said aru ja ei hakanud väga pikalt venitama. Terve päeva raiskasin selle kontori peale!



Homme lähen rongiga Benalmadenasse ja vaatan, ehk seal paremad "kontorid".

Adios for now

2 comments:

  1. Mul hakkab nagu mingi tõsieluseriaal silme ees jooksma neid Sinu kirjutisi lugedes... äkki Sa peakski end hoopis mõnele telekanalile pakkuma? Ajaksid juba baari otsimise protsessi eest paraja papi kokku :)

    ReplyDelete
  2. Ei tea kas Kirss tahaks seda tsirkust purki võtta :P

    ReplyDelete