Monday, February 1, 2010

Kohvikut pole veel leidnud

Ma nii igaks juhuks kirjutan, et me ei ole veel leidnud seda kohvikut, mida otsima tulime! Oleme vaadanud nùùdseks u 30 kohta ùle. Kòik, mis hinna poolest sobib on kaugel inimestest, eelmise rentniku poolt lagedaks tehtud vòi terrassita (aga mis mòte on Hispaanias terrassita kohvikul ?!) Ja nùùd me siis ikka otsime seda oma kohta. Meriti àssitusel oleme ka ùhte hostalit kiiganud, kuid selle koha rendi hind oli suurem kui mu suurim lotovòit siiani ...

Tegeleme ka tòò otsimisega ... kuulutused lehes ja paari posti peal. "Kohalik keeletus" seab oma piirangud sobivate tòòde osas - koristaja, arvutimàngude testija, koristaja, massòòr, koristaja jne
Olen hetkel 4 tundi nàdalas paberiteta koristaja kuid minu ònneks on see ùllatavalt tulus tegevus siin maal! Annaks jumal veel selliseid puhtaid ja meeldivaid inglise pensionàre :D Jahime ka muid kohti edasi ja teeme oma CV-d kohalikele arusaadavaks.

Kokkuvòtteks - kohviku idee pole surnud, muud ideed on tàrganud! Jaht kestab! Samal ajal teeme lihtsamaid tòid ja vòtame vabal ajal pàikest!

PS! Tàna kàisime Malagas (Andaluusia pealinn,suurem kui Tallinn, sadamaga ja miljoni Burger Kingiga). Kolme seal oldud tunni jooksul ei tekkinud selle kohaga mingit sidet ja Arroyosse (kus asub meie koduke) tagasi jòudes oli nende kahekordsete pisikeste majakeste vahel tòeliselt hubane ja kodune tunne! Vist olen òiges kohas...

No comments:

Post a Comment