Wednesday, June 16, 2010

Mida tähendab, lähme välja pane sportlikult riidesse!?


Eile sain yhelt kohalikult sôbralt sônumi, et läheks välja, teeks väikse jalutuskäigu, pane sportlikult riidesse. No panin tossud jalga ja lühikesed valged püksid ja kapmsuni ja täitsa sportlik tundusin endale :) Ma ei arvestanud asjaoluga, et tegemist on jahimehega :) Autosse istudes ma väga veel ei muretsenud, sest sôbral olid jalas kyll teksad aga kingad. Ega ma ei teadnud, et ta riided ära kavatseb vahetada :). Kui ta taskulambi korrasolekut testis, hakkas mingi kelluke minu peas helisema. Selgus, et kui mina môtlen spordi all ehk tennist, siis tema môtleb 2 tundi tôeliselt intensiivset mägimatka sigade poolt yles tuhnitud mägiteedel.
Kòigepelt sôitsime loodusparki Sierra de las Nieves, kus on vanast jahilossist tehtud hotell El Refugio de Juanar (www.juanar.com). Nägin yhe suure máe taga teist veel suuremat ja môtlesin, et teeks nalja ja kysiks, kas see ongi meie siht. Jätsin nalja tegemata, kuid pärast selgus, et me läksime veel palju kaugemala :) Jalutuskäik toimus päikeseloojangu ajal ja loodus oli tôeliselt imeline. Me vahetasime teel vaid paar sôna (mis ei ole vága hispaanlaslik):) Kui veel 2km oli káia, olime ainukeses kohas sel mäel, kus mobiil levis, Andres tellis meile ôhtusöögi ja me jätkasime juba väga hämaras laskumist.
Ümberringi läksid hääled yha valjemaks ja seal ta oligi - suur must metssiga, meist ônneks kyll 30 m mäest allpool, aga táitsa siga. Kuskil vôsas tegi háált tema suur ja kuri ema. Ei saa öelda, et ma ei kartnud. Kui olime imeliselt hea ôhtusöögi ära söönud, läksime uuesti sigade "jahile", ônneks sel korral me neid lähedalt ei näinud, sest mets oli tôesti kottpime ja minu valged pyksid tundusid kui helkur, aga mulle ei meeldi olla helkur sigu táis metsas.

Kuigi jalad on hirmus ära kriibitud vösasel matkarajal kôndimisest, oli see kôik lihtsalt imeline. Kodus kuivab ka suur peotäis rosmarini :)

2 comments:

  1. huvitav blogi :)
    tore leid minu jaoks, kes ma ise 2000-2005 fuengirolas elasin

    ReplyDelete
  2. aww, ma oleks ka tahtnud seal olla... fotokaga:D
    mõnusat olemist-seiklemist Teile sinna!

    ReplyDelete