Friday, December 17, 2010

Täna olid jõulud

Hommikul sellist tunnet veel ei olnud. Hommik algas minu jaoks golfilöökide harjutamisega. Tõepoolest ... miks ma nii kaua olen oodanud, et seda mängu õppima hakata. Milline rahu, vaated, värske õhk! Natuke teletupsu maa moodi see golfirada ju on aga ma tõepoolest naudin seda!

Pealelõunat läksin Katale järgi. Tema ja Kaja käisid eile kinos ja tegid sõbrannade õhtu :) Aitäh Kajale! Loodetavasti ei olnud oma koolitöödega ametis olev laps liigne koormus täna töö juures.
Järgmine hetk oli tantsutrenn lapsele ja "jooksutrenn" mulle. Käisin jõulushoppingul! NB! ... mitte esimest päeva sel aastal!

Ja lõpuks võisid jõulud alata. Varakult seepärast, et Kata läheb laupäeval Eestisse ja mina mitte. Seega tuli mul oma jõulushoppingult saadud kraam kuusena esitletud jõulutähe alla ritta laduda ja ukse vahelt hüüda, et päkapikud on vist käinud :) Seapraadi ja hapukapsast ei olnud kuid see kõik ootab teda Eestis niikuinii igas jumala kohas kuhu ta satub.

Homme teeme Kata ärasaatmispeo koos kontserdiga. Tüdrukud on seda juba mitu kuud ette valmistanud. Arvatavasti tuleb meeldejääv õhtu. Mina olen palgatud pannkooke küpsetama.

No comments:

Post a Comment