Wednesday, January 13, 2010

Rahast ja luuramisest

Minu meelest on siin elu kallim kui Eestis. Oma ùhetoalise korteri eest maksan sama hinda mis Tallinnas poole maja eest maksin. Siin on aed suurem ja táis basseine aga Eestis olid òunad ja pirnid aias. 

Vein on odav aga sòòk kallis. Vàljas sùùes tuleb arvestada vàhemalt 75 krooniga korraliku lòunasòògi eest. Páevamenùù (kolm kàiku) on alates 5 eurost. Tavalises inglaste baaris maksab vàike òlu 1.10 euri, kohvi on samas hinnas. Poes on òlle hind alates 40 sendist ja pudelivein 1 eurist. Sai maksab poes alates 60 sendist kuni 2 eurini. Krevetid on 6 euri kilo. Jne. Tegelikult on mul vàga pikk hinnakiri olemas toidukaupadest ja jookidest, mida mùùakse odavpoes Lidl's. Kàísin seal luurel esmaspáeval!

Tána káisin ka luurel. Seekord luurasin potentsiaalse kohviku naaberkohviku kliente ja mòòduvaid inimesi. Kaks tundi istusin ja vaatasin, mida inimesed sòòvad-joovad, paljud móódujatest sisse astuvad, mis vanuses nad on ja mis rahvusest. Arvestades seda excelit, mis ma eelmine páev kodus kokku venitasin, et mis ma arvan palju vóiks seal kliente olla ja mida nad tarbivad, siis see ennustuste excel ja tegelikkus làhevad kokku! Tàna oli paha ilm ja váhe rahvast liikvel. Pean sama asja pàiksepaistelise ilmaga tegama ja mónel òhtul ka paar tundi luurama. Kogu see luuramine láks mulle 7.50 maksma, sest lòuna sattus samale ajale. Naabri hinnad on keskmised, kohvik ise natuke crápi aga teenindajad toredad. Seal kòrval saaks kenasti hakkama :)

Potsentsiaalne kohvik ise asub La Carihuelas Calle Carmen Montes´l. Kohvik koosneb  Punk 1 - váikesest 50m2 allruumist (váike lett, kolm lauda, pisike kòòk), Punkt 2 - terrassist, kuhu mahub 4 lauda ja 12 inimest, Punkt 3 teise korruse stuudiost, kus saab elada, kui vàga suurt luksust ei soovi. Teise korruse lagi on madal ja seetóttu on olemine natuke klaustrofoobne aga stuudio on kohviku rendihinna sees! Sisustus on ka olemas st ei vaja mingeid suuri investeeringuid. Aga rohkem ma sellest kohast praegu ei rààgi, et mitte àra sònada kogu asja. Niikui nii tahab omanik liiga palju raha ja ma tahan talle poole vàhem pakkuda. Ùht ma ùtlen - kohviku leidmine on Hispaanias kallis lòbu!

3 comments:

  1. Meie Loto 100000 tuleb järgmine kord.

    ReplyDelete
  2. Siinse El Ninoga ei vedanud ka sel korral

    ReplyDelete
  3. õujee. see kohvik tundub lahe! kui endale saad, siis saada kindlasti pilte kah. ma juba kujutan ette, milliseid smuutisid seal juua võiks :)

    ReplyDelete