Tuesday, October 12, 2010

Sügis Hispaania moodi ehk ühel päeval sadas isegi vihma

Laupäeva hommikul hakkas vihma sadama ja kujutage ette, terve päeva sadaski vihma. Täitsa teistmoodi. No kuna ilmateade lubas ka pühapäevaks vihma, mil me olime plaaninud piknikule minna, siis selle me tühistasime. Tegelikult oli aga pühapäeval imeilus ilm ja mul oli hea meel, et olin lubanud vihmast hoolimata mägedesse kondama minna. Kogu loodus lõhnas nii imeliselt, nagu ta peale vihma seda teha oskab. Lihtsalt elu tundub sellistel hetkedel nii kaunis, et tahaks kohe naerda või nutta või tantsida :)
Aitasin ühel mehel granaatõunapuu otsast viinamarju alla tuua, sest ma olin kergem, et peenikeste okste peal kõõluda. Ja täitsa ise korjasin veel puu otsast mandleid ja kreekapähkleid ja avokaadod olid peaaegu valmis... Ikka täitsa teistmoodi asjad oskavad siinsete puude otsas kasvada :D Sellel udusel pildil on kõrvitsadki puu otsa kasvanud :D
Ja need kaunad, mida metssead armastavad on ka minu lemmikud. Kui kaunad on seest õiget värvi ehk sellised ilusad beežid, siis nad maitsevad jube hästi. See on nagu pähkli ja iiriskommi segu :) Jube hea. Lisaks on praegu veel ka kastanite korjamise aeg, aga selle pähkli ja kartulimaitse vahepealsest maitsest ma eriti vaimustuda pole osanud. Võib-olla ma lihtsalt ei oska neid õigesti teha ja süüa?

No comments:

Post a Comment