Thursday, October 14, 2010

Ma olen peaaegu inimene!

Ei läinud poolt aastatki (ainult viis kuud) ja juba ongi minu uued juhiload minu rahakoti vahel. Selleks tuli siis eile korra sipsniuhti Sevillas käia, leida üles õige koht ja kirjutada veelkord põhjus, miks ma uusi lube tahan... uskumatu internetiajastu :D
Aukonsul arvas, et kui mul viis kuud lube pole olnud, et siis tuleb tal vist liikluses ettevaatlikum olla - vist tähendas, et üks hull blond jälle rohkem :D Aga minu rõõm oli suur ja ma ei pannud tema nalja pahaks :D
Igatahes võtsin täna julgelt Kairilt auto ja sõitsin tööle. Nii tore on jälle ilma pabistamata sõita, sest ega see lubade puudumine nüüd nii suur takistus kah ei olnud, et kohe üldse rooli poleks istunud.
Nüüd on veel vaid Swedbanki konto kinni, aga nemad juba nii lihtsalt alla ei anna, et nüüd on ID kaart ja saadki uuesti internetipanka. Kui sina selle internetipanga ikka kinni panid, siis tule kontorisse ja ava uuesti. Keda huvitab, et sul pikk maa tulla on?

No comments:

Post a Comment